Louder

lea michele har gjort ett nytt album som heter louder.
R5 har också gjort det!
Den släpptes för två veckor.lea är alltså typ  huvudpersonen i glee och motspelaren ory dog i sommras så dem här låtarna har nog något samband mellan det.Nu så tänkte jag berätta om låtarna och säga vad jag tycker!
 
Cannonball
Cannonball är hennes singel från förra året.Den har ni säkert hört!Det är en väldigt peppande låt och handlar förmodligen om när hon skulle leva vidare efter Cory.
 
On my way
Den här låten är en av mina favroiter i albumet.Den är en låt som om den skulle släppas som singel först så skulle den nog varit på topplistan.Men den hamnar liksom i mellan andra låtar på albumet som gör att den inte kommer fram så mycket. jag tycker som sagt om den.
 
burn with you
Jag tycker denna låt känns uttråkad.Den är liksom inte annolunda men jag tycker texten är fin.
Att man alltid vill vara tllsammans och inte skilja sig åt.
 
Battlefield
Jag tycker om denna låt och det är en stor favorit. En sådan låt man vill höra när man vill gråta. 
Att bara kännas att allt är jobbogt just nu.Självklart är det inte så men ibland känner man bara så.
Låten passar Lea väldigt mycket och det är bra.
 
You're Mine
Denna låt tycker jag har en fin text men jag gillar inte melodin.Den är annolunda men känns bara jobbig.
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: